Track en Trace en de bijbehorende pakketnummers

 

Je hebt via de e-mail een Track en Tracenummer ontvangen.
Deze bestaat uit cijfers, bijv. "05308015391296".

Door op het nummer in je e-mail te klikken, kunt je jouw pakket volgen.
Werkt de link in de email niet, klik dan
hier



 

Het 2e pakketnummer opvragen?

Je krijgt 1 pakketnummer aangeboden. Heb je meer pakketten?
Klik dan op " Toon verzendnummer" of Show shipment number.

Je ziet dan het bijbehorende pakket en waar deze zich bevindt.



Meerdere pakketnummers



 

Status: Er is een fout opgetreden

Dit betekent,  dat je pakket nog niet de 1e scan heeft gehad.
Meestal is dat op de dag van verzending en is het pakket omstreeks 21.00 uur wel zichtbaar.



Pakketnummer onbekend



 

Status : Onderweg voor uitlevering


Jouw pakket wordt vandaag geleverd.


Pakket wordt geleverd

 


 

Status: Geleverd


Jouw pakket is geleverd bij een door jouw opgegeven adres of montagepunt.
Let op: de genoemde plaats is de vestigingsplaats van het DPD, niet de plaats van aflevering.


Pakket geleverd - Package delivered


 


Veel gestelde vragen over DPD

 

  • Ik heb slechts 1 pakket ontvangen, waar is mijn 2e pakket?

Het 2e pakket wordt zeer waarschijnlijk de volgende werkdag geleverd.
Het komt soms voor dat DPD de pakketten niet bij elkaar houdt, indien 1 van de wagens vol is.

Kijk ook even naar het 2e pakketnummer. Hoe dat kan, dat wordt bovenaan op deze pagina uitgelegd.



 

  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Wij zijn afhankelijk van DPD. Bij extreme drukte, bijvoorbeeld in het winterbandenseizoen, kan de levertijd oplopen naar 3-5 werkdagen.
Helaas hebben wij daar geen enkele invloed op.



 

  • Hoe laat komt DPD leveren?

De levering vindt plaats tussen 8.00 en 18.00 uur.
Wij hebben helaas geen tijdindicatie



 

  • Er is een pakket beschadigd. Wat moet ik doen?

Controleer de inhoud waar de DPD Chauffeur bij is.
Indien de inhoud beschadigd is, weiger dan het pakket.

Let op: een licht krasje of iets dergelijks, is geen reden om te weigeren. Het blijft tenslotte een autoband die in het gebruik ook zal beschadigen.
Dit geldt uiteraard niet voor velgen. Heb je een beschadigde doos. Weiger het of pak het uit waar de chauffeur bij is.



 

  • 1 Van de pakketten is open en er mist een band.

Vaak zitten er 2 banden in 1 pakket.

Indien je een pakket hebt waar 1 band uit is, dan dien je de hele zending te weigeren !!
Indien je deze toch accepteert, dan kunnen wij niet bewijzen dat DPD deze band is kwijt geraakt.

Teken zeker niet voor een volledige levering.
Indien je wel tekent voor aflevering van alle banden, dan kunnen wij de missende band(en) niet naleveren of dit compenseren.



 

  • Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Laat ons dit z.s.m weten via het contactformulier. Vermeld het ordernummer en jouw naam.
Een reply op de mail van de order mag natuurlijk ook.

Geef aan wat je hebt ontvangen.
Graag bandenmerk - type en maatvoering aangeven.

Hoe meer informatie wij van jou krijgen, des te sneller dat wij dit kunnen oplossen.
En uiteraard.....we lossen het gewoon op.



 

  • Ik ben niet thuis voor aflevering

Hang een bericht voor de chauffeur op de deur.
Deze kun je hier downloaden en printen.



 

  • Er staat een verkeerde plaats bij "geleverd" in het trackingoverzicht

Dit is niet de plaats van levering, maar de plaats waarvandaan is geleverd.
Dat is het laatstleverende DPD depot.



 

 

 
Autobanden online kopenAutobanden online kopen

 
 


 
Waar laat ik mijn nieuwe banden monteren?

Als je bij ons autobanden koopt, dan hoef je niet zelf op zoek naar een monteur.
Wij hebben meer dan 500 Montagepunten in Nederland, die voordelig jouw banden monteren.
Het balanceren is gratis bij de montage via ons. Klik hier

 


 
Is kopen veilig bij Autobanden Prijsvechter?

Ja wij zijn aangesloten bij QShops.
Mocht je nog twijfelen, check de door klanten geplaatste reviews.
Deze vind je op de onafhankelijke beoordelingssite van Feedbackcompany
 



 

 
Zijn er extra kosten als ik banden koop?

Nee. Wij leveren gratis bij je thuis. Op je werk of bij een lokaal montagepunt.
Wat jij wilt ! Ook hebben we de wettelijke verwijderingsbijdrage al voor je betaald.
 

 

 
Zijn jullie een Nederlandse Nederland webwinkel?

Ja. Wij voldoen dus ook aan Alle wettelijke richtlijnen, jouw extra zekerheid.
Mocht er eens wat zijn. Geen gedoe met een buitenlandse helpdesk.





 

Wist je dat?

De bandenservice die we bieden is speciaal gericht op jouw wensen

 

Laagste prijzen sinds 2006

We bieden de laagste prijs voor autobanden.
Jouw zekerheid dat je voordeliger uit bent.

Lees meer
 

Veilig betalen

Je kunt veilig betalen via iDeal of bank.
Dit gaat via beveiligde https verbindingen.

Lees meer
 

Gratis nieuwe band

Lekke band? Balen....Bij ons gratis
een nieuwe bij bepaalde merken.

Lees meer
 

De beste bandenmerken

Wij bieden Premium, merk en budgetbanden.
Maar dan Alleen de beste!

Lees meer
 

 






Kunnen we je helpen?
Dat doen we graag

Maak gebruik van "veel gestelde vragen"  of de chat/mailfunctie onderaan

 

footer header background

Gratis levering

Geen extra kosten voor verzending, wij leveren jouw banden gratis bij je af

Inclusief 1 jaar garantie

Alle banden hebben 1 jaar garantie

Recente productiedata

Wij verkopen alleen nieuwe en recent geproduceerde banden met actuele dot codes