Track  en Trace en de bijbehorende pakketnummers

 

Je hebt via de e-mail een Track en Tracenummer ontvangen.
Deze bestaat uit cijfers, bijv. "05308015391296".

Door op het nummer in je e-mail te klikken, kunt je jouw pakket volgen.
Klik op "predict" in de mail voor een tijdsindicatie. Dit werkt alleen op de werkelijke leverdag.

Werkt de link in de email niet, klik dan
hier




 

Het 2e pakketnummer opvragen?


Je krijgt 1 pakketnummer aangeboden. Heb je meer pakketten?
Klik dan op " Toon verzendnummer" of Show shipment number.

Je ziet dan het bijbehorende pakket en waar deze zich bevindt.


Meerdere pakketnummers



 



 


Status: Er is een fout opgetreden


Dit betekent,  dat je pakket nog niet de 1e scan heeft gehad.
Meestal is dat op de dag van verzending en is het pakket omstreeks 21.00 uur wel zichtbaar.


Pakketnummer onbekend



 



 

 

Status : Onderweg voor uitlevering


Jouw pakket wordt vandaag geleverd.
Kijk in "predict" via de door ons gezonden email,  voor een tijdsindicatie.



Pakket wordt geleverd




 



 

Status: Geleverd


Jouw pakket is geleverd bij een door jouw opgegeven adres of montagepunt.
Let op: de genoemde plaats is de vestigingsplaats van het DPD, niet de plaats van aflevering.



Pakket geleverd - Package delivered




Veel gestelde vragen over DPD



 

Ik heb slechts 1 pakket ontvangen, waar is mijn 2e pakket?

 

Het 2e pakket wordt zeer waarschijnlijk de volgende werkdag geleverd.
Het komt soms voor dat DPD de pakketten niet bij elkaar houdt, indien 1 van de wagens vol is.

Kijk ook even naar het 2e pakketnummer. Hoe dat kan, dat wordt bovenaan op deze pagina uitgelegd.




 

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

 

Wij zijn afhankelijk van DPD. Bij extreme drukte, bijvoorbeeld in het winterbandenseizoen, kan de levertijd oplopen naar 3-4 werkdagen.
Helaas hebben wij daar geen enkele invloed op.




 


Hoe laat komt DPD leveren?

De levering vindt plaats tussen 8.00 en 18.00 uur.
Je kunt een tijdsindicatie krijgen via
deze link



 

 

Er is een pakket beschadigd. Wat moet ik doen?

 

Controleer de inhoud waar de DPD Chauffeur bij is.
Indien de inhoud beschadigd is, weiger dan het pakket.

Let op: een licht krasje of iets dergelijks, is geen reden om te weigeren. Het blijft tenslotte een autoband die in het gebruik ook zal beschadigen.





 

1 Van de pakketten is open en er mist een band.

 

Vaak zitten er 2 banden in 1 pakket.

Indien je een pakket heeft waar 1 band uit is, dan dien je de hele zending te weigeren.
Indien je deze toch accepteert, dan kunnen wij niet bewijzen dat DPD deze band is kwijt geraakt.

Teken zeker niet voor een volledige levering.
Indien je wel tekent voor aflevering van alle banden, dan kunnen wij de missende band(en) niet naleveren.




 

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

 

Laat ons dit z.s.m weten via het contactformulier. Vermeld het ordernummer en jouw naam.

Geef bij voorkeur aan wat je hebt bestelt en wat je hebt ontvangen.
Graag bandenmerk - type en maatvoering aangeven. Hoe meer informatie wij van jou krijgen, des te sneller dat wij dit kunnen oplossen.



Ik ben niet thuis voor aflevering

Hang een bericht voor de chauffeur op de deur.
Deze kun je hier downloaden en printen.